گیم استارز

بازی ویدیویی، بررسی و دانلود بازی کامپیوتر و پلی استیشن

قیمت نینتندو سوییچ کاهش پیدا کرد

google play

نینتندو سرانجام قیمت کنسول اصلی سوییچ را در اروپا کاهش داد و اکنون این کنسول با قیمت ۲۵۹ پوند به فروش می‌رسد.

قیمت مدل استاندارد نینتندو سوییچ اکنون برای اولین بار از زمان عرضه در اروپا کاهش یافته است. سوییچ در سال ۲۰۱۷ با قیمت ۳۰۰ دلار عرضه شد و نینتندو با ارائه این قیمت باعث شد کنسول آن‌ها با ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 رقابت کند.

اکنون با وجود اینکه موجودی رقبای هم نسل این کنسول یعنی ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن 5 افزایش پیدا می‌کند، احتمالا قیمت سوییچ نیز کاهش پیدا خواهد کرد.

اخیرا شایعه شده بود که نینتندو قصد دارد قیمت سوییچ را کاهش دهد. با این وجود اکنون به نظر می‌رسد چنین خبری درست بوده و نینتندو از روز دوشنبه ۱۳ سپتامبر به طور رسمی قیمت سوییچ را در اروپا کاهش داده است. فروشگاه رسمی نینتندو در انگلستان اکنون این کنسول دستی را با قیمت ۲۵۹ پوند زمانی (قیمت قبلی ۲۷۹ پوند بوده است) به فروش می‌رساند. این کاهش ۲۰ پوندی فقط برای مدل استاندارد سوییچ که در سال ۲۰۱۷ عرضه شد در نظر گرفته شده است. همچنین باید عنوان کرد که این کاهش قیمت در همان روی صورت گرفته که پیش فروش سوییچ اولد آغاز شده است.

دلایل متعددی برای کاهش قیمت مدل اصلی سوییچ وجود دارد. پیش از هر چیز باید اشاره کرد که سوییچ اولد به زودی عرضه می‌شود و نینتندو قصد دادر مدل جدید را به عنوان اصلی‌ترین نسخه کنسول خود به بازار معرفی کند، بنابراین این کاهش قیمت می‌تواند به خرده‌فروشان کمک کند تا موجود مدل اصلی خود را بفروشند. از طرفی دیگر فروش بازی پلی استیشن 5 در بازارهای کلید سراسر جهان در حال افزایش پیدا کردن است و کاهش قیمت سوییچ با بازی‌هایی مانند Metroid Dread و Pokémon Brilliant Diamond و Shining Pearl که در آینده عرضه خواهند شد می‌تواند به نفع شرکت ژاپنی باشد.

از همان ابتدا مشخص بود که نینتندو با کنسول دستی خود تقاضای بازیکنان و بازار را هدف گرفته است، زیرا این کنسول دستی باعث می‌شود کاربران در هر جایی بتوانند بازی‌های نینتندو را اجرا کنند. سوییچ همچنین در سال اول عرضه خود بازی‌های بسیار خوبی مانند The Legend of Zelda: Breath of the Wild، Splatoon 2، Super Mario Odyssey و Mario Kart 8 Deluxe را داشت که مورد آخر جز پرفروش‌ترین بازی‌های این پلتفرم محسوب می‌شود.

همچنین بخوانید :

دانلود بازی World War Z Aftermath برای PC

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
Designed By MetiSinner Powered by Bayan